انواع فرش مدرن و فانتزی

همان طوری که پیش تر اشاره کردیم، فرش های مدرن از تنوع بسیار زیادی برخوردار می باشند که از محبوب ترین انواع آن ها می توان به فرش های شنل، فرش های گلیمی و فرش شگی اشاره کرد. فرش هایی مدرن و فانتزی که با اشکال هندسی گوناگونی مانند مربع، دایره، مستطیل و بیضی سازگار با دکوراسیون های امروزی می باشند.

در ادامه به شرح و توصیف این فرش ها خواهیم پرداخت.

فرش شنل

فرش شنل، فرش هایی براق از خانواده فرش مدرن می باشند. فرش هایی مدرن و امروزی که مختص به اشکال هندسی نبوده و از طرح های متنوعی مانند قلب، گل و گیاه و … برخوردار می باشند. فرشی خاص و کاربردی در دکوراسیون های مدرن که از جنس پلی استر و شنل می باشد. فرشی مدرن با قابلیت شست و شویی آسان که از پرز دهی بسیار کم تری نسبت به فرش های کلاسیک برخوردار می باشد.

فرش گلیمی

فرش های گلیمی و یا فرش گبه، از جمله محبوب ترین فرش مدرن می باشد که با تلفیقی از نمای سنتی و مدرنیته، باعث ایجاد فضایی متفاوت می شود.

فرش شگی

این فرش، نمونه ای خاص از فرش مدرن و فانتزی می باشد که به دلیل داشتن پرز هایی بلند و ایجاد فضایی آرامش بخش، انتخابی مناسب برای اتاق خواب ها می باشد.

الیاف فرش مدرن

فرش های مدرن و فانتزی از الیاف بی سی اف، نایلون، پلی استر فیلامنت، پروپلین و پلی استر بافته می شوند. الیافی که علاوه بر نرمی و لطافت، ضد آلرژی بوده و از این رو انتخابی مناسب برای دکوراسیون اتاق های کودکان می باشد.